söndag 2 november 2014

Ljus och mörker




Fototriss - Ljus och mörker

8 kommentarer:

  1. Vilkavackra bilder i din triss! Gillar den med ljusslingan allra mest!

    SvaraRadera
  2. En härlig triss med fin variation! Gatubilden blir min favorit men det var svårt att välja, alla bilderna är riktigt bra till temat!

    SvaraRadera
  3. Jättefin triss! Jag kan faktiskt inte eller välja någon favorit...alla är lika fina på temat!

    SvaraRadera
  4. Jag skulle ha önskat att bilder låg under varandra. Mycket fina bilder och svårt att välja en favvobild *ler* Gatbilden är bara så underbart vacker i sina skiftningar/ kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min blogg, mina bilder, mitt val ;)

      Radera
  5. Grattis till vinst på min blogg ,mejla mig din adress ,Annette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, vad kul! Tusen tack! :)

      Radera
  6. Jag tycker mest om lyktorna, kanske för att de utgör lugnet i ditt bildkollage. :)
    Berit E

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails