söndag 1 juni 2014

Skyltsöndag - ord


Var till Umeå senaste vecka och den här skylten hittade jag i parkeringshuset mitt emot hotellet vi bodde på. Många fina ord som man borde tänka på varje dag.

Jag har så mycket på gång just nu och jag hinner inte med allt jag skulle vilja ha gjort nu. De stunder jag har tid att sitta vid datorn kollar jag nästan bara in inredningsbloggar. Vi har köpt lägenhet i stan och att välja inredning som tapeter och kakel gick som en dans. Att välja möbler är så mycket svårare och leveranstiden lång eftersom det blir semestertider.

2 kommentarer:

  1. Skylten gillas skarpt! Den måste ha skapats av en klok människa!

    Stort GRATTIS till lägenheten i Sverigelandet! Å du - strunt i tapeter. Ta en vävtapet och låt någon måla den i färger du/ni gillar. Så mycket enklare och i mina ögon t o m snyggare.

    SvaraRadera
  2. Gillar din skylt skarpt! Passar bra nu när det hettat till i blogglandia dessutom. ;) Men det kanske du har missat.
    Håller faktiskt med dig, det är mycket svårare att välja möbler än tapeter... men ett kärt besvär ändå. Lycka till med inredandet!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails