onsdag 2 april 2014

Ansamling


Ansamling med bord och stolar på Kata Beach Resort.

Onsdagstema

15 kommentarer:

  1. Så trevligt det ser ut på på serveringen med utsikt mot havet! Tur att det fanns plats för många gäster!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ha en skön kväll du med. :)

      Radera
  2. Och inte en enda människa... Gissar att det kan vara ganska många människor samlade där emellanåt oxå...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, här äter man frukost och middag och då är där många människor. :)

      Radera
  3. Det ser ut att inte vara nåt populärt ställe, eller+++
    Ha en fin dag
    Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fotot är taget mitt på dagen så då är där folktomt, men både till frukost och middag är det fullt av gäster där. :)

      Radera
  4. Ja, där vore väl inte så dumt att sitta och njuta av utsikten över havet..!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle inte ha nåt emot att åka tillbaka och njuta i värmen. :)

      Radera
  5. Antar att det blir fullt bland borden och stolarna när solen går ner.
    Vad brukade hända på kvällarna under det fina taket med fågeldrakarna på pelarna?
    Är det någon slags scen?
    Fin ansamling med bord o. stolar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, mycket folk här både till frukost och till middag och du har helt rätt det är en scen. Kvällsunderhållning varje kväll med olika orkestrar.

      Radera
  6. Lite långsökt kanske, då jag hade förväntat mig en ansamling av gäster, men jag är mycket nöjd ändå;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gästerna har redan försvunnit eftersom dom redan ätit sin frukost. ;)

      Radera
  7. Ser väldigt härligt ut, skulle gärna sitta där en stund och fika!

    SvaraRadera
  8. Ha se där känner jag igen mig.....du har haft det skönt! ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails