söndag 23 mars 2014

Skyltsöndag


Skyltsöndag är Pumitas påhitt.

5 kommentarer:

  1. Jag går gärna i från trappan, bara jag får ta ett dopp! Vi verkar vara få som högtidlighåller skyltsöndagen i dag!

    SvaraRadera
  2. När man ser botten så tydligt brukar det signalera om att det är nära till den så dykning bör undvikas... kanske därför den andra skylten finns, för om man är rejält onykter är det ju betydligt svårare att mäta avståndet till botten ;-)

    SvaraRadera
  3. Ha ha - dricka och dyka är inte nödvändigt men bada är. Åh vad vattnet lockar mig

    SvaraRadera
  4. En skylt som onekligen lockar till bad. :-)
    Jag behöver verkligen inte dyka i vattnet. Går gärna i mer försiktigt, via stege eller trappa. ;-)
    Den andra skylten får mig att undra, vad bor det för festprissar på hotellet?!
    Vanligt folk skulle väl aldrig slänga tomflaskor i poolen??!!

    SvaraRadera
  5. Vid en snabbtt så trodde jag först att man skulle inte dyka och slå i huvudet i flaskor och i grunden. Nu hajar jag;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails