söndag 2 februari 2014

Så här ser det ut där jag är















8 kommentarer:

  1. Tack för att du är i Thailand och visar upp bilder som inte innehåller snö och är gråa! Det är jag verkligen tacksam för! Njut för fullt och kom inte hem på ett tag. Här är så trist, grått och blött att jag gärna skulle vilja packa väskan direkt;-)

    SvaraRadera
  2. ingen snö…. så härligt. snart har vi det så ljuvligt här också, om typ fem månader.
    aino

    SvaraRadera
  3. Kan ju vara skönt att slippa den snöiga nord...

    SvaraRadera
  4. Wow, inte så vintrigt men väldigt lockande!

    SvaraRadera
  5. Ha det så skönt !

    Snart har vi sommar och sol och grönt vi här i Norden, bara vi ger oss till tåls.

    Simma lite åt mig i HAVET

    Kram Mi

    SvaraRadera
  6. Här var det verkligen inget snörusk eller kyla.. Ni ser ut att ha det varmt och gott =)

    SvaraRadera
  7. Verkar vara en härlig plats :) Men skulle aldrig kunna resa bort mitt i skoter säsongen ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails