söndag 15 september 2013

Negativt utrymme




Fototriss - negativt utrymme

15 kommentarer:

  1. Helt perfekta bilder till temat!

    SvaraRadera
  2. Blir speciellt förtjust i första bilden!

    SvaraRadera
  3. Den första bilden älskar jag.

    SvaraRadera
  4. Den första bilden var helt klart underbar. :D

    SvaraRadera
  5. Första bilden är helt förtjusande! de andra är också bra.

    AX

    SvaraRadera
  6. Håller verkligen med om första bilden...

    SvaraRadera
  7. Här har du tolkat temat perfekt. Tack för din kommentar.Ha de gott

    SvaraRadera
  8. Snygg triss! Damen med hatten är svårslagen, den bilden gillar jag mest!

    SvaraRadera
  9. Bingo! Där satt trissen precis som enligt Helenas instruktionsbok:-) Å ettan är suverän - har aldrig förstått mig på damer med solhatt som badar...;-)

    SvaraRadera
  10. Klok dam med hatt på i vattnet....det reflekteras starkt där i Thailand ;-))
    Onödigt att få brännblåsor!

    SvaraRadera
  11. Klockren tolkning av temat, damen i hatten är ju för läcker men jag gillar nog mest det tomma utrymmet i sista bilden.

    SvaraRadera
  12. jättefin triss, hav och himmel :) det bästa i naturen, eller nu ljuger jag ju, jag gillar SÅ mycket i naturen men hav och himmel är ju blåa "saker" i allafall för det mesta
    Sv: Sluggo tackar och bugar :)
    kramar

    SvaraRadera
  13. Bilden på kvinnan som simmar med hatten är ju underbar!

    SvaraRadera
  14. Fina varianter på veckans trisstema, speciellt den första. :-)

    SvaraRadera
  15. De här bilderna omgärdas verkligen av vackert positivt negativt utrymme - gillar dem mycket.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails