måndag 12 augusti 2013

Torka




Regn har vi fått tillräckligt med i sommar så blommorna har i alla fall inte torkat bort. Men jag har haft bloggtorka, fotograferingstorka och boktorka i sommar. Men nu får det bli ändring på detta. Idag tog jag fram kameran och tog några bilder, fick problem med att ladda upp dem här på bloggen men till sist fastnade dom.
Boktorkan är också slut för nu hittade jag en riktigt bra bok som jag läste ut på ett par dagar, boken är Kristina Olssons senaste bok Davidsstjärnor och den var riktigt bra och spännande. Före det läste jag två böcker som jag trodde skulle vara bra men som inte var nåt vidare. Samnang - Tiggarpojken av Staffan Nordstrand hette den första och den andra var Inferno av min favoritförfattare Dan Brown. Jag hade dessutom köpt båda böckerna inbundna fastän jag för det mesta läser e-böcker nu för tiden. Pocketböcker bojkottar jag. Ska börja läsa en ny e-bok ikväll och hoppas att den är lika bra som Davidsstjärnor.

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du är igång igen. Har saknat dina inlägg.

    SvaraRadera
  2. Kul att se att din bloggtorka äntligen är över! Så ni fick mycket regn hos er, det fick då inte Stockholm. Här var gräset brunt ett tag och löven hade ramlat ner från träden redan. Men lite spill får man ta... om man gillar en varm sommar.
    Älskar Kristina Olsson, men har inte läst de andra böckerna. Å efter din dissning låter jag nog bli.
    Under sommaren köper jag bara pocketböcker, då de är så mycket enklare att hantera i en solstol. Har inte kommit så långt som till e-böcker, vill fortfarande bläddra "på riktigt";-)

    SvaraRadera
  3. ljuvliga bilder :) jag bojkottar också pocketböcker
    Sv: men vill helst ha en bok att hålla i handen, alltså inga e-böcker här inte
    kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails