tisdag 13 augusti 2013

Hälsosam

Tisdagstema idag är hälsosam.

9 kommentarer:

  1. Sitter med mobilen och är inte riktigt säker om det är persilja jag tittar på. Men om det är det så älskar jag bladpersilja och den "krusiga" varianten:-)

    SvaraRadera
  2. Persilja så grön o grann. Tror jag iallafall att det är ;-) Nyttig och god är den hursomhelst.

    SvaraRadera
  3. Läste i tidningen att gröna blad är riktigt nyttiga att äta! Så du är mitt i prick med din hälsosamma persilja!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  4. En egen odling, så praktiskt! Persilja är både nyttigt och gott. :p

    SvaraRadera
  5. Jeg pleier å kalle det grønnfòr, når min datter spiser slikt,
    men godt og sunt er det! -Margit-

    SvaraRadera
  6. Persilja innehåller mycket järn och gör din andedräkt fräsch om du äter vitlök. En skön, grön och hälsosam bild.

    SvaraRadera
  7. Fräscht och gott! Vi har också persilja i rabatten men på vintern är det mysigt att köpa en hel bukett med bladpersilja och sätt i vas!

    SvaraRadera
  8. Satts just och funderade på att det är persilja som innehåller mycket järn, när jag lästa precis det i kommentaren från FrökenChristina. Så det behöver jag inte skriva. ;) Nyttigt är det i alla fall.

    SvaraRadera
  9. persilja är verkligen nyttigt och hälsosamt
    kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails