söndag 7 april 2013

Skyltsöndag


Skyltsöndag är Pumitas påhitt.

6 kommentarer:

  1. Hahaha! Rolig skylt men var är den utlovade maten - javitt ja, det kostade ju ingenting. Å man får ju alltid det man betalar för;-)

    SvaraRadera
  2. Hejsan Benita !

    Bra påhitt, om man inte har något att skriva om, som jag t.ex. sätter in en bild med t.ex.gissa vad det går ut på. eller som nu Skyltsöndag.

    Här skiner solen idag har här snöat, det är bra för då försvinner den snön som finns.
    Men det kom för lite, det bet inte på den tjocka isen på skuggsidan min kökssida.

    Ha det gott !

    Kram Mi

    SvaraRadera
  3. Hm, tittar man till höger så ser det ut som att stället är stängt. Salladen kanske tog slut? ;)

    Jag tar ner sky... jag menar, jag hoppar idag. Men du vet ju var de andra finns. Såg att iaf Hanna, Della och Erik har skyltat. Kanske fler, Susanne brukar vara sen. :)

    SvaraRadera
  4. Gratis sallad! Undrar om man törs prova?

    SvaraRadera
  5. Och salladen, ligger den i båten? Det ser så ut.

    Och ja, jag brukar alltid vara sen. Pumita känner mig. :)

    SvaraRadera
  6. vilken härlig bild
    önskar dig en fin helg
    kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails