tisdag 16 april 2013

50-års kalas


Senaste helg inledde vi sommarstugesäsongen. På lördagen fyllde min man 50 år och vi hade ett litet kalas åt honom där tillsammans med våra vänner. Eftersom även jag fyller 50 i år så kommer vi att fira gemensamt i sommar med en fest vid hamnkrogen. Planeringen är i full gång, datum är bestämt, orkester beställd, menyförslag har vi fått, inbjudningslistan håller på att finslipas, inbjudningskort håller jag på att designa själv. Det är mycket som ska planeras och vi är tacksamma över de vänner som erbjudit sig att hjälpa till.

Som ni ser på bilderna var det mycket snö kvar i helgen, men sakta men säkert håller snön på att försvinna nu.

6 kommentarer:

  1. grattis till mannen i efterskott :) här har vi ingen snö alls kvar och det är skönt tycker jag
    kramar

    SvaraRadera
  2. Lite grattis till dig i förskott. Du får säga till när du fyller sedan så jag kan gratta ordentligt. :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till maken i efterskott! Kul att ni hade en förfest som uppvärmning inför den stundande storfesten.
    Här hos oss är snön borta kan man säga... men grushögarna är kvar.

    SvaraRadera
  4. Så trevligt med sommarfest och GRATTIS till Er båda!
    Så mycket snö ni har ännu, här har det regnat bort nästan allt.

    SvaraRadera
  5. Happy Birthday to your husband and to you as well. Lots of snow there.

    SvaraRadera
  6. Tack för din hälsning hos mig! :)
    Förstår att du har mycket att planera och att stå i men det lbir desto roligare sedan. Inte dumt att ha haft genrep med maken först. ;) Grattis till honom i efterskott! Ha det gott, Benita!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails