tisdag 22 januari 2013

Byggnad


Byggnad i den förbjudna staden i Beijing.

Tisdagstema

14 kommentarer:

  1. jag funderade också lite på Förbjudna staden men hade ingen riktigt bra bild på en enstaka byggnad - alldeles för mycket folk. Din är riktigt fin!

    SvaraRadera
  2. Mäktig byggnad! Vacker dessutom...
    Ha en riktigt skön tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Vackert och färgglatt. En spännande byggnad som jag gärna skulle besöka.

    SvaraRadera
  4. Vacker byggnad..de kunde bygga de där byggarna på den tiden! ;O)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Härligt, hos dig kan man också resa ned liksom utan att röra sig ur fläcken;-) gillas skarpt!

    SvaraRadera
  6. Den byggnaden känner jag igen från Förbjudna staden! Har varit där två gånger men inte lyckats få till någon bra bild! Du däremot har lyckats bra!

    SvaraRadera
  7. Vackra byggnader i hela den förbjudna staden. Du har lyckats få med den fint.

    SvaraRadera
  8. Jätteroligt att se en byggnad från den förbjudna staden. Mäkta storskalig och imponerande, skulle gärna se den irl men tills vidare njuter jag av din bild. Ser att arkitekturen har flera beröringspunkter med den japanska, inte minst påminner den om slottet på Okinawa.

    SvaraRadera
  9. Idag blir det nästan en resa på Tisdagstema. Norge, Japan, Kina, Panama,Peru, Frankrike i sträck nu. Får se var jag landar härnäst, Vacker är "din" byggnad :)

    SvaraRadera
  10. En verkligt spännande byggnad. Tänk att det har utvecklats så olika stilar i världen!

    SvaraRadera
  11. Ståtligt vackert - ja, något annat går inte att säga!

    SvaraRadera
  12. En bra bild du fångat. Det är så vackra byggnader där. ♥

    SvaraRadera
  13. Oj, vilken pampig byggnad... Så du har varit i den förbjudna staden... nice kan jag tänka mig... intressant :)

    SvaraRadera
  14. En spännande och vacker byggnad du valt. Fint foto blev det också. Trevligt att kunna sitta så här och resa runt bland världens byggnader framför datorn ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails