fredag 21 december 2012

God Jul

Bilden är tagen för flera år sedan i Hua Hin.

Kom igår kväll hem från Helsingfors och är nu väldigt trött eftersom det varit två stressade dagar i huvudstaden och inte många timmars sömn, så ikväll tänker jag lägga mig tidigt. Julklapparna är inhandlade, det mesta av julmaten är inhandlad, julstädningen blir endast en vanlig städning (får städa noggrannare efter jul då jag har mera tid), äldsta sonen hemma över julen och det är jag väldigt glad över eftersom jag inte sett honom sedan augusti, i morgon tar jag fram julgranen (plast), har inte bakat en endaste kaka utan köpt allt. Idag har vi haft svinkallt -18°, trodde jag skulle frysa ihjäl då jag rusade omkring i stan för de sista julklappsköpen. Nu ska jag ta det lugnt och värma en glögg och äta choklad. :)

God Jul och Gott Nytt År!

5 kommentarer:

  1. GOD JUL till Dig också!
    OCH Tack för alla fina bilder du delat med dig av ♥
    Njut av helgen ... den kommer och går utan en massa måsten ;O)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Den julbilden äslkar jag! Jag menar - jag är ju LEDad och älskar LED-belysning så dessa bokstäver är allt jag behöver för att bli glad.
    Vi har inte gjort nå't heller inför julafton - underbart!
    -18 är människoplågeri. Undrar om du vill byta mot -4 och två veckors snö;-)
    Ha en riktigt God Jul nu och kolla in vinterlandskapet inifrån - då är det t o m vackert;-)

    SvaraRadera
  3. Kul julbild! God Jul till dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails