söndag 14 oktober 2012

Skyltsöndag


Skyltsöndag är Pumitas påhitt.

7 kommentarer:

  1. Haha, jag har ingen aaaning om vad det är... men får jag gissa hejvilt så är det en ölhävartävling man ska anmäla sig till. Du har ju precis kommit hem från Irland, for Jayzus sake! ;)

    SvaraRadera
  2. Det är väl inte en pub som kräver biljett för ståplats??? :-D

    SvaraRadera
  3. Undrar vilken typ av tävling som anordnas!? Börjar onekligen tänka i samma banor som Pumita och Stare... de gillar ju öl på Irland och dricker en hel del. ;-)
    Men kanske gäller det något helt annat, något mer sportigt?
    Ska det fyllas i formulär så ökar känslan av seriositet-allvar på något sätt tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  4. Skylten fanns på flera pubar i Glenties, varför vet jag inte. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. OK, men då förutsätter jag att mitt svar är rätt tills motsatsen bevisas. ;)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails