söndag 2 september 2012

Skyltsöndag


Skyltsöndag

8 kommentarer:

  1. Haha, och undrar vad straffet blir... en enkelresa till Sydpolen kanske! ;)

    SvaraRadera
  2. Verkar som det sker en del brott på tågen i Thailand, med tanke på att de har en speciell tågpolis! Eller ska den polisen se till att tågen fungerar och går i rätt tid? En sådan polis skulle vi kunna behöva! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är där man ska anmäla överhettade tåg ju! ;)

      Radera
  3. Erik Semlans förslag tycker jag verkar bra. Har Finland också svårt med att få tågen att gå som de ska så som det är i Sverige?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det blivit bättre med att tågen kommer i tid här. Själv åker jag mycket sällan tåg eftersom jag inte bor nära storstäderna, det är bara då jag ska ner till Helsingfors som jag åker.

      Radera
  4. Kombination? Polisen vinkar av tågen?

    SvaraRadera
  5. Haha! Polisen är något på spåret här eller? ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails