söndag 16 september 2012

Himmel




Kanske sista helgen i höst vi sovit vid vår sommarstuga. Vi har bott hela sommaren vid stugan, men flyttade hem igen för ett par veckor sedan.  Fototriss

Jag behöver hjälp med en sak angående bloggen. Jag hade tänkt byta bild i min bloggerprofil så jag tog bort den gamla. Nu kan jag inte ladda upp någon ny bild, får ett felmeddelande att jag överskridit kvoten för foton. Jag kan fortfarande ladda upp nya bilder i min blogg, men inte i min profil. Hur skall jag göra? Tacksam ifall någon vill hjälpa mig.




15 kommentarer:

  1. Otroligt fina bilder! Det märks att det här höst i luften nu. :)

    Jag har inget svar på din fråga direkt men kan tipsa dig om en blogg som heter "Fixa din blogspot". Där kanske du får hjälp. Lycka till! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, tack. Ska kolla in den sidan. :)

      Radera
  2. vilka fina himmelsbilder :) tyvärr kan jag inte hjälpa dig med sådana tekniska saker, hoppas att du får hjälp av någon
    Sv: vad hemskt med grannens schäfer :( fast det här är ju ingen riktig vovve, bara en leksakshund
    kramar

    SvaraRadera
  3. Fin triss, älskar solnedgångar.
    Ang. att du inte kan byta bilder...har du inte fått ett meddelamde om att du kan betala en liten summa/år och sen kan du ladda upp väldigt mycket bilder. Jag har gjort det och nu funkar allt jättebra igen.
    Lycka till.
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Wow! Himmel! Vilka bilder! Så skönt.

    SvaraRadera
  5. Oj så vacker himmel du har.

    SvaraRadera
  6. Fina vyer att minnas när vinterrusket är här.

    SvaraRadera
  7. Snygga bilder - det är magiskt med solnedgångsbilder! =)

    SvaraRadera
  8. Tack tack, Benita för gratulationen.
    Hoppas du får till din blogg, jag hade också överskridigt min fotokvot så jag köpte mera hos hot mailen vill jag minnas det kostade inte så mycket alls att få mera utrymme.

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  9. Hejsan Benita !

    Oj sådant kan inte jag. Själv får jag hjälp av Babbi hon är helt suverän. Hon fixar och donar, men gillar jag inte det hon gjort, får hon bakläxa.
    Just nu hittar jag inte hennes blogg. Typiskt ! Blogga är som ett lavemang.....wp/com kan leta en annan gång, nu mste jag tullbaka till Fb. fy så stressigt.Borde logga ur.

    Himmel så fin himmel Du visar .

    Kram Mi

    SvaraRadera
  10. Ljuvligt vackra bilder på underbara solnedgångar, så härliga färger, gillar alla tre skarpt :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails