söndag 6 maj 2012

Skyltsöndag


Eftersom jag längtar efter varmare väder lägger jag in en skylt från Karon Beach på Phuket. Härifrån kan man hyra båt till andra stränder, bl.a. till Freedom beach.

Idag har jag bokat flygbiljetter. Inte hit till Thailand då utan det blir en mycket kortare väg, flygresan jag bokat tar endast 20 minuter, men då har jag lite över en timmes bilväg till flygfältet. Någon nedräkning tänker jag inte börja med, som Pumita. ;)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

  1. 20 minuter?! Visserligen kommer man ganska långt 20 min när man flyger men det första jag tänkte på var en luftballong. =) Du låter låter inte så entusiastisk heller så det kanske gäller jobb eller nåt. :) Vad finns det nära där... Uleåborg eller Tammerfors? Eller du kanske ska till Umeå?

    Skylten på stranden skulle jag gärna beskåda närmare... helst nu på en gång. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rätt gissat! Tycker nog att det ska bli roligt att åka till Umeå och hälsa på min äldsta son några dagar. Okej jag börjar väl nedräkningen då....9 dgr kvar...;)

      Radera
    2. Det tycker jag absolut att du ska göra! :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails