torsdag 10 maj 2012

Skrattyoga och sånt


Nu har jag två tunga men roliga dagar bakom mig. Igår var jag med maken och provkörde bilar eftersom han ska ha ny bil. Jag hade som mål för dagen att få in maken i en möbelaffär och då det var en dryg halvtimme kvar innan affären skulle stängas så fick jag in honom till Stemma som möbelvaruhuset heter. Vi rusade runt som tokiga i affären och på en halvtimme köpte vi soffa och två fåtöljer, soffbord, bokhylla, köksbord och 6 köksstolar, allt i samma stil. Möblerna levereras nästa vecka till vår sommarstuga.

Idag har jag varit i Vasa hela dagen, på förmiddagen föreläsningar om bl.a. det egna välmåendet och på eftermiddagen avslappningsövningar,  massage och skrattyoga (vilket jag aldrig testat förr) och dagen avslutades med shopping. Shoppade inte så mycket, endast sittdynor till de nya köksstolarna.
Under avslappningsövningarna skulle vi tänka på att möblera ett hus som vi har i framtiden långt borta i universum......och jag kunde inte tänka på nåt annat än att möblera stugan med mina nya möbler....:)

Himmelsk

10 kommentarer:

  1. Nydelig bilde i alle fall.
    Ha en deilig kveld

    http://www.starbear.no/mormor/2012/05/10/himmelsk-tid/

    SvaraRadera
  2. Ni har då verkligen ingen beslutsångest! Bra jobbat med möblerna!
    Å vilken tajming med tanke på avslappningsövningen. Helt perfekt ju!

    SvaraRadera
  3. Det var raskt marscherat med möblerna .Jag har bara köpt blommor idag kram Nette

    SvaraRadera
  4. nydelig bilde ;)
    nyt helga - monikasmil

    SvaraRadera
  5. Jag har sett skrattyoga på tv och tycker att det ser rätt kul ut men jag skulle antagligen känna mig otroligt fånig. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trodde att jag skulle känna mig mera fånig än vad jag gjorde. Vi var en grupp på 10 kvinnor som hade väldigt roligt på skrattyogan och jag tror att alla kände sig åtminstone lite fåniga. :)

      Radera
    2. Ja, fördelen är väl att man är fler och alla känner ungefär likadant. :)

      Radera
  6. Nydelig himmelsk innlegg !!! God helg !!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails