söndag 8 april 2012

Skyltsöndag


Orkar inte söka fram några långa bilder till dagens Fototriss så jag lägger in en obegriplig skylt istället.

Vi har fortfarande mycket kalla nätter -12° i natt och nu har vi +1° i skuggan men på solsidan är det varmare men inte så varmt att snön smälter bort. Har tagit mig en powernap på eftermiddagen och borde väl egentligen gå ut en stund nu.

Igår hade dom långlördag (vilket betyder att affärerna har öppet till 16.00) i grannstaden och jag hade sett en annons om att de har 20% rabatt på alla Odd Molly-kläder dagen till ära. Så jag körde dit och köpte mig Jaquard grandmas coat, en tröja som jag blivit förtjust i och tittat på flera gånger men inte kunnat bestämma mig. Jag är så glad och  nöjd över min nya fina tröja. :)

3 kommentarer:

  1. Ja...undrar vad som står där.
    Härligt med rabatt på kläder man vill ha!
    Trevlig fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  2. Hrm, obegripligt är det minsta man kan säga... men det verkar vara billigt iaf, bara 30 yuan. ;)

    Kallt hos mig med, men soligt, fast de lovade nåt annat. Tur att de inte alltid har rätt. :)

    SvaraRadera
  3. Vaddå leta i arkiv;-) Ut med dig och leta långa saker;-)
    Men ute var du ju iaf och hittade din älsklings-coat. En kollega till mig ha en kort jacka i samma stil. Hur snyggt som helst på henne.
    Jag gillar Odd Molly, för deras kläder skiljer sig från allt annat som är "inne" - ja "odd" är ju precis vad Molly är. Kläderna passar absolut inte alla, men dom som älskar stilen är hur snygga som helst i kläderna. Grattis till fyndet!

    Just ja - skylten var ... obegripligt, även om Pumita förstod priset;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails