onsdag 25 januari 2012

Himmelska fridens torg

Soligt men kallt var det då vi besökte Himmelska fridens torg i Peking. Tiananmen Square in Beijing.








Det var mycket snyggare och renare i Peking än jag hade förväntat mig, det var det någon som kom och plockade upp skräp och fimpar hela tiden här. Endera hade dom små fordon eller så kom dom gåendes med sopskyffel och borste.











Det är mycket sällan som jag hamnar på bild från våra resor eftersom det är jag som tar alla foton, men här ser ni ett på mig och sonen Lucas.

Outdoor Wednesday





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder från en fantastisk resa! Roligt att få följa med och se hur det verkligen är där. Tack för att du visar er resa, en sådan som jag troligen inte skulle vilja göra, den finns liksom inte på min önskelista.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Historic place, thank you for showing.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails