söndag 13 november 2011

Kvinnligt

 
Eftersom jag haft fullt upp med att fira farsdagen idag så blir det arkivbilder. Många tycker man ska ta dagsfärska bilder varje gång men jag tycker det går lika bra med arkivbilder. Jag tycker det är bra att ha ett arkiv där man kan hämta bilder vid behov. Om man alltid publicerar färska bilder så har man ju ingen nytta av sina arkivbilder.  
 
Bild 1 är från ett varuhus i Kina, bild 2 från en 50-års fest och bild 3 från Helsingfors. En salig blandning alltså men kvinnligt. :)

Temat i Fototriss denna vecka är Kvinnligt.

12 kommentarer:

  1. Verkligen kvinnligt! Det är bra att kunna ta till arkivbilder när man inte har möjlighet att fota samma dag! Iof har man hela veckan på sig, men jag vill helst vara med första dagen!

    SvaraRadera
  2. Gillar din triss.. Kvinnligt, absolut

    SvaraRadera
  3. Delade med mig till Google+

    Skrev väldigt fiffigt, skulle väl vara piffigt.

    Jag hade strul med Fb det försvann igår.
    Men min Dotter hjälpte mig få till det i morse.

    Nu måste jag få till så jag kan överföra foton från mobilen till FB, hur fasen det går till.

    Alltid är det krångel på något.

    Vad gjorde Du i Kina?

    Kram Mi

    SvaraRadera
  4. Måste erkänna att det inte är jag som tagit bilden från Kina utan min man med min kamera. Under hans resa till Kina för ett par år sedan tog han 600 bilder men de flesta var tråkiga bilder från fabriker och sånt.

    Men i början av nästa år åker jag med till Kina. Det ska bli mycket intressant.

    SvaraRadera
  5. Klart man får använda arkivbilder. Men har man tid tycker jag själv att det är kuligast att hitta på något samma dag. Dina bilder på temat var nästan exakt vad jag tänkte. Vackra underkläder, högklackade skor. Nu blev det inte riktigt så då jag valde andra motiv. Dina fotografier är vackra och proffsiga. "Snygg triss" säger jag även fast det verkar blivit en standard kommentar bland många ;-)

    SvaraRadera
  6. det var nog så kvinnligt det kan bli ,kram nette

    SvaraRadera
  7. Mmh. den första bilden är ju kvinnlig så det förslår! Bra triss.

    SvaraRadera
  8. Fina bilder, det verkar behövas varma underkläder i Finland.

    SvaraRadera
  9. oh la la vilken kvinnlig triss :)Fin!

    SvaraRadera
  10. Jag tycker absolut att man kan använda arkivbilder! Jisses, så mycket foton som man tar är det ju toppen om man kan få visa dem också!

    Gillar din triss - mycket kvinnlig, det skriver säkert transorna också under på!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails