söndag 30 oktober 2011

Vintertid och tidsmaskin

Nu är det vintertid eller egentligen är det ju normal tid. Så ni som glömt att ställa om klockan ska göra det nu. Vinterdäck har jag fått på bilen så nu är jag redo för vintern.

Temat i dagens Fototriss är manligt, men jag har ingen inspiration alls för det temat. Vad är manligt? Skägg kanske, men jag vill inte fota skägg, herrkläder är manligt men vill inte fota min mans kläder heller. I min värld är inte traktorn, motorn, och grävmaskiner manligt. Jag tänker aldrig på att något skulle vara manligt fastän jag själv är mycket kvinnlig. Jag skulle t.ex. aldrig åka in till centrum och handla utan att sminka mig.

I morgon ska jag åka tidsmaskin. Jag flyger till Umeå för att hälsa på sonen några dagar. Flyget avgår 21.10 och landar 20.45. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails