fredag 7 oktober 2011

Upplevelser

Upplevelser kan vara så mycket. Här var det en upplevelse för mig att stå med vattnet till midjan med min nya systemkamera och dessutom ha en massa färggranna fiskar som simmar runt mig, jag var livrädd att jag skulle tappa kameran i vattnet. Det är också en upplevelse att snorkla här bland alla fiskar vid Freedom Beach på Phuket. En av mina bästa upplevelser i Thailand var att få ha en tigerunge i famnen och mata den med en nappflaska, tyvärr har jag ingen bra bild på det. 

Tema fredag

9 kommentarer:

  1. Det finns ju tillfällen då man skulle vilja ha en vattentålig kamera, eller hur? Nu lyckades du ta en riktigt bra bild ändå - kul att se fiskarna!

    SvaraRadera
  2. Tur att du inte tappade kameran i vattnet, vet inte om jag vågat stå där med kameran i handen.
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  3. Hejsan !

    Ja, det var en upplevelse som Du nyss har gjort. Jag får leva i det förgångna.Tog in på FB när jag var i San Fransisco 1968/1969 Dec.-Jan.
    Via google kan jag resa vart jag vill.

    Det förstår jag var något alldeles särskilt.Har Du simmat med delfiner också?

    Kram Mi

    SvaraRadera
  4. Ååååå! jeg drømmer meg bort! Har vært på Freedom Beach fjere ganger... et paradis:o)

    Heleneklem

    SvaraRadera
  5. Snorklade också i Thailand och jag funderade på att ta en bild från det. Det var ju en av de häftigaste och mest njutbara upplevelser jag gjort.

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig upplevelse och bilden ser helt ljuvlig ut!

    SvaraRadera
  7. Jag såg inte fiskarna först. Upptäckte dem när jag läste texten. Att dyka är en fantastisk upplevelse. Jag höll på med sportdykning för många år sedan..!

    SvaraRadera
  8. Så himla härlig bild, kan tänka mej att det var en häftig upplevelse! Nån gång vill jag också åka dit...

    Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  9. Det ser ut att ha varit en behaglig upplevelse.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails