söndag 2 oktober 2011

Fototriss - Rosa

Fototriss stöder Rosa Bandet idag och temat är Rosa.



11 kommentarer:

  1. Fin blommig rosa väl sammnhållen triss!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Benita !

    Så fint det är med tre, ala gpda ting är tre.Och rosa bandet.Jag har köpt en brosch på Guldfynd, som jag oturligt nog tappat, så jag får köpa en ny vid tillfälle.För jag glömmer att ta bort den lilla i tyg, så den blir alltid förstörd i tvätten.
    Om jag nu följde teman, men det gör jag inte. Kan inte ha press på mig.Allt tid tar katterna
    Idag ska vi försöka fånga in Bruna o.kanske hennes mamma.
    Irina kommer hon som hjälper mig.
    Har skrivit inlägg om dessa katter men inget nytt att berätta.
    Ha en fin Söndag.
    Kram Mi

    SvaraRadera
  3. Så vakker triss...og bandet er med :) Ha en super søndag, klem fra Anette :)

    SvaraRadera
  4. Det var vackra varianter på det rosa temat.

    SvaraRadera
  5. Så vackra blombilder! vi tolkar på samma sätt :)

    SvaraRadera
  6. Fina bilder och vacker "samlad" redigering tillsammans med det rosa bandet.

    SvaraRadera
  7. Fint tema :) Härligt tolkat :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails