söndag 18 september 2011

Tro, hopp och kärlek

1. Nykarleby kyrka

 2. Stavhopp

 3. Den sista bilden tog jag igår på stranden vid sommarstugan. ♥
Tro hopp och kärlek får mig att tänka på julen eftersom det är grannstaden Jakobstads julsymboler.

Den här gången tyckte jag att temat var lätt i Fototriss, men svårt att välja ut vilka bilder eftersom jag hade flera mycket olika bilder som skulle ha passat till detta tema.

Kolla in här om du vill se andras bilder på temat Tro, Hopp och Kärlek: Fototriss

20 kommentarer:

  1. Vilken läcker bild den på stavhopperskan..underbar..hela trissen är så pass härlig.

    SvaraRadera
  2. En fin triss med snygga bilder. Första bilden är min favorit. Vilket spegelblankt vatten!!

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina bilder! Skön Triss!

    SvaraRadera
  4. Supersnygg bilder! Mittenbilden är helt suverän. :)

    SvaraRadera
  5. Wow en sådan läcker triss!

    SvaraRadera
  6. Vilken varierad triss!!! Tvåan slår allt och är min klara favo:-)

    SvaraRadera
  7. Härlig triss! Gillar kyrkbilden! Speglingen i vattnet är så otroligt skarp så det är nästan svårt att se vad sin är upp och ner.:-)

    SvaraRadera
  8. Så vackert med kyrkan som speglar sej i vattnet.
    Om jag skulle ha satsat på en friidrottsgren skulle det ha varit stavhopp. Jag tycker det ser så kul ut.

    SvaraRadera
  9. Vilka läckra bilder. Fin triss...

    SvaraRadera
  10. Verkligen snygga bilder alla tre!

    SvaraRadera
  11. Snygga trissbilder, alla tre. Och väldigt vacker färg på kyrkan.

    SvaraRadera
  12. Fina bilder i din triss, gillar speglingen i ettan.

    SvaraRadera
  13. Vad fint kyrkan speglar sig i vattnet

    SvaraRadera
  14. Bra och vacker tolkning! Kyrkbilden är helt underbar, högsta hoppet kommer med stavhopperskan och hjärtat i sanden där ljuset går in ger mig värme inombords.

    SvaraRadera
  15. Ser ut som Angelica Bengtsson. Henne finns det hopp för! :-)

    SvaraRadera
  16. Stavhopparen på min bild är Vanessa Vandy från Finland.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails