söndag 4 september 2011

Skyltar

 Hmmm den här första bilden är tagen på Phuket, Thailand,  närmare bestämt Karon Beach.


Jag är egentligen ingen poolmänniska utan trivs bättre på stranden och i havet, men visst händer det sig att jag tar mig ett dopp i poolen också! :)

Den tredje bilden är tagen i Nai Yang, Phuket. Många skyltar här på huvudgatan där enorma träd växer mitt i gatan.

Jag vet att mina skyltar är tråkiga, önskar jag hade några roliga skyltar i arkivet men tyvärr. Ni får hålla tillgodo med dessa.

Här hittar ni andras skyltar: Fototriss

8 kommentarer:

  1. Jättefin triss med snygga bilder!

    SvaraRadera
  2. Himmel träd mitt i gatan..ja på vår jord har vi verkligen olika sätt att bygga vägar..jo men den var så pass intressant din triss tycker jag..

    SvaraRadera
  3. Din trea gillar jag.. så mycket skyltar det finns .. så många riktigt härliga :)

    SvaraRadera
  4. Dina skyltbilder duger gott, tycker jag.
    Jag gillar sådana grafiska bilder som på skylten i mitten. Halkbilden är givetvis varning för något allvarligt, men den ser ändå ofrivilligt komisk ut på något vis, eller?

    SvaraRadera
  5. Tycker det är en jättefin triss på temat, gillar mitten bilden. Fint fotat. :)

    SvaraRadera
  6. Sista bilden en klar favorit. Inte bara för skyltarna då

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails