torsdag 21 juli 2011

Välja

Då man är på semester och är fullständigt ledig kan det ibland vara svårt att välja om man skall gå till beachen eller poolen, eller ska man kanske gå och äta till restaurangen först och ska man ta massage före eller efter man kollat om internet fungerar!

Men just nu så har jag ingen resa beställd än till vintern och nu kollar jag in alla internetsidor med resor och resmålet tror jag är klart och det blir Thailand igen men det är så svårt att välja vilket hotell man ska bo på, jag vill ju ha ett ganska bra hotell som är nära till stranden och nära till centrum. Valet är svårt!

Kolla in vad andra väljer här: Tema Fredag

9 kommentarer:

  1. Svåra val... men angenäma :-)

    SvaraRadera
  2. En klockren bild på temat :-)
    Oh ja, håller fullständigt med - det ÄR svårt att välja. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ja, där var det mycket att välja på. :-)

    SvaraRadera
  4. En bild som verkligen visar valets dilemma. Bra val!

    SvaraRadera
  5. Många härliga val att ta ställning till. :-)
    Onekligen snyggt foto på semesterval, prövade du alla val?

    SvaraRadera
  6. Ja här fanns det att välja på beroende på vad man för tillfället behöver;-)))

    SvaraRadera
  7. Hi hi ---festligt....därför att mitt val av resa är till just denna plats i januari därför att min yngste son och hans tjej ska gifta sig där. De har i 10 års tid rest runt i snart hela Thailand och har sedan länge bestämt att de ska gifta sig där när det så är dax...och i januari är det dax! Vi är ca 20 personer som åker dit...

    SvaraRadera
  8. Ja så är det livet är fyllt av val. Vi gör val varje dag tror jag. Semesterval är ett viktigt val för semestern skall förgylla vardagen.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails