fredag 8 april 2011

Tema fredag - Grönt, gul eller orange

Jag har haft mycket att göra den senaste veckan men nu kan jag äntligen ägna mig mera åt min blogg igen. Här hos mig har det äntligen blivit plusgrader, åtminstone på dagarna och snön har börjat smälta bort. Jag har fortfarande typ en meter djup snö utanför köksfönstret, inget grönt gräs eller vårblommor här än :(

Tema fredag idag är "grönt, gul eller orange" och min bild är en arkivbild från i fjol.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Tror nog att vi båda Benitor har lika lite vår ännu...men man kan ju alltid drömma och använda foton ur bildgalleriet.
    Studerar du fortfarande???

    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Snygg variant på temafärgerna.

    SvaraRadera
  3. En himla vacker bild av liljan...litet drömsk sådär....

    SvaraRadera
  4. Härlig bild, nu har vi vår snö och is är snart borta.
    Ha en skön helg;-)

    SvaraRadera
  5. Vackert! Inte är det mycket till vår i Sthlm heller. Fick en hagelskur på mig idag... men hoppet är det sista... :)
    Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  6. Så härligt med påskliljor och de passade ju utmärkt till fredagstemat!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails