torsdag 14 april 2011

SkyWatch Friday

 Bilden är från Andra Sjön.

8 kommentarer:

  1. Annerledes og krativt! Flott bilde:-)

    SvaraRadera
  2. Hej Benita !

    Jag har inte glömt bort Dig, precis så säger dom när man väntar på att få komma till tals med den man ringt upp.
    Nu är jag här, men har så mycket omkring mig nu, stavgångspromenader 4 dagar /vecka.Tror jag avsäger mig caremas snart, för det är så dåligt arrangerat ingen grupp alls, ibland hänt två gånger har jag fått gå själv.Tror det får vara då.Jag vill gå ut kl.13.-14 inte 10-11.Har ju mina serier jag vill se, kan de inte begripa, nej för de flesta är syrianer, araber m.m.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  3. Great effect!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    SvaraRadera
  4. Oh, that is a great effect! I love it, Benita! Beautiful, fluffy clouds! Hope you have a wonderful weekend!

    Sylvia

    SvaraRadera
  5. love this effect...really fun and interesting!

    SvaraRadera
  6. Wow this is the texture that I so like!
    SWF

    SvaraRadera
  7. That is cool!
    Great effect.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails