söndag 27 mars 2011

Fototriss - Färgstark



Den här solfjädern köpte min man åt mig då han var till Kina.

Idag höll jag på och få spader då jag upptäckte att min externa hårddisk (där jag sparat över 10 000 foton) gått sönder. Som tur var så hittade jag en backup som är gjord i december och en hel del var kvar på minneskorten till mina kameror. Man borde göra backup oftare på sina bilder så att dom inte försvinner.

Klicka här ifall ni vill se andras färgstarka bilder: Fototriss

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 kommentarer:

  1. Härligt färgstark triss!!

    Ett elände det där med kraschad hårddisk...

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga färger och bilder!

    SvaraRadera
  3. Härligt färgstarkt! Så trist med hårddisken. Visst ska vi göra back-up ofta, men verkligheten är ofta något annat! Ha dé!

    SvaraRadera
  4. Oj vilken vacker färgstark solfjäder och så fint med dom kinesiska bokstäverna.
    Snyggt.

    SvaraRadera
  5. Vad fin den var, riktigt läckra färger;-)
    Ja det är surt när man blir av med kort, här kör man skivor och USB på allt nu för tiden.
    Ha en skön vecka;-)

    SvaraRadera
  6. Fin solfjädertriss!
    Ha en fortsatt fin söndag!

    SvaraRadera
  7. Superläcker triss!
    Tack för att du påminner mig om att göra backup ;)!
    Hoppas att det ordnar sig med dina bilder!

    SvaraRadera
  8. Wow vilka vackra solfjädrar! Jag har själv köpt 5 st på Kuba, men de är enfärgade och inte lika vackra som dina.

    SvaraRadera
  9. Fin och färgstark triss.
    Och jag har också kinesiska tecken på en av mina bilder, fast den är från Malmö. :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails