tisdag 15 februari 2011

Tisdagstema - Oskarp

Det här blev verkligen en oskarp och rörig bild. Bilden är från internetrummet på Indigo Pearl Resort som finns i Nai Yang, Phuket. Här på detta hotell bodde vi under vår första vecka av vår Thailandsresa 2011. Vi hade egen liten laptop med oss så vi använde aldrig datorerna som  fanns här. Det här hotellet hade gratis wifi på hela hotellområdet, i alla rum och t.o.m. vid poolen och på beachen, inte för att jag kan förstå varför man skulle vilja använda internet på beachen då man har semester.

Oskarp är temat idag på Tisdagstema.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Rörelse oskärpa kan ge häftiga effekter.

    SvaraRadera
  2. Jag kan tro att jag har fel glasögon på mig eller tagit ett glas för mycket;-)

    SvaraRadera
  3. Håller med Pysselfarmor att jag tagit ett glas för mycket ;)!

    SvaraRadera
  4. Fin effekt, bildet er bra slik!

    SvaraRadera
  5. Ser ut att vara ett trevligt rum trots suddigheten :)

    SvaraRadera
  6. Passade ju perfekt till temat. Ha dé!

    SvaraRadera
  7. Jag tycker bilden är läcker.

    SvaraRadera
  8. Läckert oskarp bild med alla speglingarna !
    Nää datorn med på stranden där går väl ändå gränsen :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails