söndag 13 februari 2011

Fototriss - Konst eller konstigt


 Det här är en lampkrona, klicka på bilden så ser ni hur den ser ut i sin helhet.


Jag kom i onsdags hem från en Thailandsresa och vi bodde bl.a. en vecka i Nai Yang på ett av världens mest originella designhotell, ett 5* lyxhotell som heter Indigo Pearl. En gång i tiden fanns här en tenngruva och mycket material därifrån har återanvänts i inredningsdetaljer.Konst eller konstigt?

Konst eller konstigt är veckans tema i fototriss.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

17 kommentarer:

  1. Konst går att göra av det mesta... Läcker triss!!! Tvåan gillar jag särskilt!

    Jag kom hem förra fredagen efter en hel månad i den Thailändska värmen. Just nu har vi minus 28. Brrr - skulle gärna ha stannat en månad till där borta.

    SvaraRadera
  2. Haha, det var då väldigt vad mycket konst man kan göra av rostiga prylar. Speciellt lampkronan gillar jag.

    SvaraRadera
  3. Både snyggt och väldigt konstigt. Men rost är ju alltid konst i sig :)

    SvaraRadera
  4. Helt klart udda konst ..
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  5. Vilken härligt konstig triss;-)
    Den sista bilden blev min favorit.
    Ha en skön söndag;-)

    SvaraRadera
  6. Men oj....ja de va verkligen en massa konstigheter....men häftigt och läckert!
    Perfekt triss!

    SvaraRadera
  7. Haha, originellt är ordet! Men kul grej och jag skulle inte nåt emot att se det live förstås. ;) Perfekt tolkning!

    SvaraRadera
  8. Rostigt är vackert och samlat på detta sätt - genomtänkt - är det vackert i varje fall i mina ögon.

    SvaraRadera
  9. Wow vilka häftiga och konstiga föremål.

    SvaraRadera
  10. Konstig konst, men en bra ide att ta vara på saker och inte slänga.

    SvaraRadera
  11. Här var det verkligen både konst och konstigt! Vilka härliga bilder till trissen.:)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  12. Definitivt något annorlunda och kul. Ha dé!

    SvaraRadera
  13. Häftig konst skulle jag säga! Bra triss!

    SvaraRadera
  14. Svårt att besvara den frågan i det fallet. Udda är det hursomhelst.

    SvaraRadera
  15. Mer konstigt än konst i mina ögon...

    SvaraRadera
  16. Bra med återvinning!
    Måste vara ett orginellt ställe!
    HA det gott!

    SvaraRadera
  17. Kreativt skapande i dina bilder. Både konstigt och konst :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails