fredag 10 december 2010

Vinterlandskap




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Vackert som ett julkort!
    Ha en fin kväll & Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Morrn.

    Jättefin bild.
    Gillar snön...

    Ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  3. Snyggt. Ett riktigt vintervykortslandskap.

    SvaraRadera
  4. Det är ju vackert när snön ligger och himlen är blå!

    /Lillianna

    SvaraRadera
  5. Hejsan !
    Andra fina vinterlandskapsfotot som jag ser idag.

    Nu minns jag inte var det var någonstans, jag läser bloggar för brinnande livet.Är så "rädd" att jag försummar mina följebloggare.Jag har upptäckt att de flesta har en länk på sin sida.Men inte syns i bild på min.Då förstår Du hur jag menar.

    Du julpyntar väl som alla andra.
    Och ränner in och ur affärer och handlar julklappar.Inte jag.Ska inte fira Jul.Låter den vara som vilken Fredag som helst.
    God Jul ! Till Dig.

    Kram Mi (julpyntat i köket)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails