söndag 28 november 2010

Fototriss - Skräck

Temat i Fototriss denna vecka är Skräck, vilket jag tyckte var ett svårt tema. Jag känner skräck för huggormar. Jag känner också skräck för att få hem kackerlackor från någon utlandsresa. Usch, tänk om man mitt i allt skulle ha huset fullt med kackerlackor. Tänk er också om man fick en jättestor brännmanet på sig då man simmar, fy vilken skräck det skulle vara. Just nu skrivs det mycket om kubmaneter i Thailand, en dödsmanet. Maneten på bilden är en vanlig jättestor brännmanet, alltså ingen dödsmanet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. oja! Alla tre läskiga:)


    Bra triss!

    AX

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om att alla tre verkligen är läskigheter!

    SvaraRadera
  3. Det var BRA "läskigheter" alla tre!!
    Sinna

    SvaraRadera
  4. Riktigt läskigt att se dina foton.. men finfina och passar ju in för just ditt tänkande:)

    SvaraRadera
  5. Riktigt läskiga skräckbilder dina triss!

    SvaraRadera
  6. Läskigt alltihop! Maneterna är nog värst tror jag.

    SvaraRadera
  7. Tre anledningar att känna skräck...bra tolkning på ett svårt tema!!

    SvaraRadera
  8. Ja, det finns mycket läskigt och farligt i naturen. Läskigast av dessa är nog kackerlackan.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails