onsdag 20 oktober 2010

Watery Wednesday



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 kommentarer:

  1. Ja, vad säger man..mmmmmmmm suck !
    Nu får H.Broms passa sig, ser Du detta Hasse.Så nog är det tjusigt värre.
    Håller med föregående skrivare.

    SvaraRadera
  2. Beautiful! I especially like the way the sun comes through the fronds of the grasses!!

    SvaraRadera
  3. Tackar, tackar, såg just att Du följer min blogg, känns som att få en award.

    Imorgon ska jag vandra bakåt och titta och njuta ordentligt, brukar ta en blogg i taget och riktigt genomskåda. Och drömma mig bort.Hasse Broms har jag gjort så med och Rantamors, men då vill det till att jag vaknar tidigt.
    Nu är det natti-natti

    SvaraRadera
  4. Beautiful shot and one of my favorite watery shots this week. I love it!

    SvaraRadera
  5. Nog är det "grannt" alltid som en tavla. du kan du Benita....å snyggt namn har du me =)

    Kram.

    SvaraRadera
  6. men åh så underbart foto...
    det ser ut som om isen har lagt sig i viken?

    SvaraRadera
  7. Dette var også helt fantastisk nydelig!! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails