lördag 16 oktober 2010

Tråkigt att Minnah skickades hem


Den andra fredagsfinalen i Idol 2010 slutade med att Minnah Karlsson skickades hem och det tyckte jag verkligen var tråkigt. Om jag fått bestämma hade jag skickat hem Daniel Norberg, jag tyckte inte att han sjöng bra. Andreas Weises framförande gillade jag inte heller. Elin Blom var bra men inte perfekt. Linda Varg var bra mycket bättre än förra gången och förtjänade att inte hänga löst nu. Alice Hagenbrant gillar jag men denna gång tyckte jag att stylingen inte var bra.Olle Hedberg tyckte jag var mycket bättre än vad juryn påstod. Jay Smith var superbra, det här gillar jag väldigt mycket. Geir Rönning var bra, men han är absolut inte min favorit.
Linnea Henriksson var bra även om jag tyckte att låten var lite tråkig, Linnea har ungefär samma scenspråk som Amanda Jenssen hade då hon var med i Idol.

AB12 Ex1234

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

  1. Daniel har nog redan en stor fanskara som röstar flitigt, liksom Andreas. Jag tror faktiskt inte att att tjejerna har samma sorts trogna röstare, men det är ju bara spekulation. Det ska bli spännande att se vilken kille som åker först, så småningom.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails