lördag 9 oktober 2010

Sassa åkte ut

Summering av fredagsfinalen i Idol 2010:


Jay Smith - helt ok, bra låtval och en härlig röst. ♪♪♪

Andreas Weise - tråkig låt men annars ett bra uppträdande. ♪♪

Linda Varg - hängde löst och tvingades duellera med Sassa. Om jag fått välja hade Linda åkt ut. ♪

Daniel Norberg - tycker att han verkar lite för försiktig men annars har han en underbar röst. ♪♪♪

Elin Blom - svårt för mig att skriva nåt om Elin, jag både gillar henne och inte gillar henne. ♪♪

Olle Hedberg - riktigt bra, han var bäst denna fredagskväll. ♪♪♪+

Sassa Bodensjö - hängde löst tillsammans med Linda. Sassa åkte ut och det tycker jag var synd för jag hade gärna sett mera av henne. Sassa var bättre än Linda.♪♪

Linnea Henriksson - helt ok. ♪♪

Geir Rönning - det här tyckte jag var tråkigt. ♪♪

Alice Hagenbrant - jag gillar Alice och tyckte hon var riktigt bra. ♪♪♪

Minnah Karlsson - det här var riktigt bra. ♪♪♪

A b 1
E x 1 2 3

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

  1. Very beautiful sky and reflection!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du recenserade fredagsfinalen! Det gjorde jag också, som du kanske upptäckte sedan. Och nu har jag kommit med förhandstankar igen. :-)

    http://blogg.aftonbladet.se/entillblogg/2010/10/jag-tippar-morgondagens-fredagsfinal-2

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails