onsdag 20 oktober 2010

Ordlös Onsdag - Konstigt


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

8 kommentarer:

  1. Mycket konstigt ställe att ha fisk på... Jag undrar varför står den där?...
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Bilden är tagen i Thailand och jag tyckte det var konstigt med fisken där i solgasset. Jag har ingen aning om varför.

    SvaraRadera
  3. Konstigt med fisk ute i solen. Kanske det kommer att bli surströmming??? mums!

    SvaraRadera
  4. Konstigt, men det blir kanske torkad fisk. "Typ lutfisk." Passande foto till temat blev det absolut.:)

    SvaraRadera
  5. Ja, det ska nog bli torkad fisk...och den smakar verkligen konstigt! :-)

    SvaraRadera
  6. Torkad fisk,,,men som man gör norrut torkar man fisken på vårvintern när inte flugor finns och luften är torr och ingen gassande sol. Undrar hur den där fisken blir...jäst först och sedan torkad? Och insekter som ger sig på den finns absolut där...jag vill inte smaka!

    SvaraRadera
  7. Jag kan ju också tillägga att det var typ 30 grader i skuggan då fotot togs. Nej jag skulle heller inte vilja smaka, usch!

    SvaraRadera
  8. Hmmm undrar om man blev konstig i magen om man åt av den konstiga fisken ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails