lördag 2 oktober 2010

Idol 2010

Här är deltagarna i Idol 2010:

Geir Rönning
Elin Blom                       
Sassa Bodensjö              
Linda Varg                    
Jay Smith                        
Linnea Henriksson         
Alice Hagenbrant            
Minnah Karlsson             
Daniel Norberg
Andreas Weise
Olle Hedberg

Jag har ingen favorit än utan tycker att alla är riktigt bra.

Geir är för gammal och för bra för att vara med i Idol tycker jag. I somras var det någon som frågade om jag menade mig till skolparken för att lyssna på Geir under Jakobs dagar i Jakobstad. Vem är Geir Rönning frågade jag, hade nog hört namnet någon gång men...Så jag förstår på sätt och vis att han vill vara med i Idol för att synas. ♪♪
Elin är liksom jag finlandssvensk så jag borde väl heja på henne men jag vet inte, hon sjunger ju riktigt bra och ser ut som en stjärna, men på något vis tycker jag att hon är för stylad och tycker att hennes hår är fult. ♪♪
Sassa gillar jag men trodde först att hon var en pojke. ♪♪♪
Linda var hon som hade en varg tatuerad på armen och sjunger riktigt bra. ♪♪
Jay gillar jag. ♪♪♪
Linnea tycker jag är lite för mycket. ♪♪
Alice gillar jag. ♪♪♪
Minnah, vem var det? ♪♪
Daniel, gillar jag, hans röst är underbar. ♪♪♪
Andreas tycker jag också är lite för mycket, men han har en mycket bra röst. ♪♪
Olle tyckte jag var bäst igår. ♪♪♪

Högsta betyg är ♪♪♪. Denna vecka är topp 5 alltså Olle, Daniel, Alice, Jay och Sassa.

Ab 1
Ex 12

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

  1. Vad tror du om i morgon då? :-) Jag spekulerar lite i min blogg: http://blogg.aftonbladet.se/entillblogg/2010/10/jag-tippar-morgondagen-fredagsfinal

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails