söndag 5 september 2010

Fototriss - Plastic Fantastic

Plastic Fantastic är temat i Fototriss denna vecka.

Eftersom jag haft fullt upp idag med flytt från sommarstugan och dessutom hållit på i ett par timmar med att få det trådlösa nätet att fungera här hemma så har jag inte hunnit ta fram kameran idag, så det fick bli några arkivbilder istället.

Bilderna är från Hua Hin januari 2009. Fantastiska badringar och luftmadrasser i olika färger, plastparasollen var ett fantastiskt skydd mot blåsten på stranden och på sista bilden en fantastiskt ful plastjulgran.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

10 kommentarer:

  1. Hihi, ja din triss visar verkligen att plastic är fantastic...vad färgglad första bilden var, och vad badsugen jag blev!

    SvaraRadera
  2. Härligt med massor av färger.

    SvaraRadera
  3. En riktig semestertriss = )

    / Lena

    SvaraRadera
  4. Vad härligt många badringar...i sån många ljuvliga färger!


    ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Riktigt plastigt här, precis som det ska vara. Min favo är helt klart parasollen:-)

    SvaraRadera
  6. Ja där fick du många plastiga grejer Benita, och sådant ser man ju ofta häga i alla butiker utomlands.
    Snygg triss.

    Tjingeling.

    SvaraRadera
  7. Förresten mittenbilden i min triss som du gillade är taget ute på Lillsandön i Jakobstad hos mina svärföräldrars sommarstuga eller "villon" =)

    SvaraRadera
  8. Bra arkivbilder kommer man långt på! Gillar ändå den orangea julgranen i trissen ;)

    SvaraRadera
  9. Jag tycker nog julgranen har en viss kitschfaktor. :-)

    SvaraRadera
  10. Ja det var en väldigt ful julgran, en orange? Ja, inte ens lite kitch tycker jag att den har =) Kul tolkning =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails