söndag 26 september 2010

Blog Awards 2010 - vinnarna


Vinnarna i Vecko Revyns BLOG AWARDS 2010:
 Årets blogg-TV: Show by Kling
Roligast i bloggvärlden: Ana Gina
Årets nykomling: Andreas Wijk
Årets bloggbusiness: Michaela Forni
Årets blogginspiratör: 17 år och trebarnsmamma
Årets kändisblogg: Maria Montazami
Årets skönhetsblogg: Lindas sminkblogg
Årets mest originella: Lady Thirty
Årets modeblogg: Andreas Wijk
Guldpennan: Alex Schulman
Årets bloggstar: Lady Thirty

ÅRETS BLOGG: EGOINA!
Jag röstade förstås på Maria Montazami som är min favoritblogg. Grattis!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

  1. I ärlighetens namn måste jag säga att den enda bloggen jag då och då går in på är Egoina, p g a att jag följer hennes mammas blogg (som är väl värd ett besök faktiskt).

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails