söndag 11 juli 2010

Så här ser det ut där jag är idag

Så här ser det ut där jag är idag. Vi håller på och måla om stugan men idag har jag endast solat och simmat hela dagen, det är ju söndag och vilodag idag :). Bilderna är tagna 19.30 ikväll och just nu har vi +23° i skuggan, men det har varit mycket varmare idag, tror det varit varmaste dagen på hela sommaren. Vad tycker ni om färgen på stugan? Jag tänkte vi skulle måla knutarna och hängbräderna mörkblå.

Om ni vill se andras bidrag till dagens tema i Fototriss ska ni klicka här.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

10 kommentarer:

  1. Oj va härligt d ser ut...vars har ni sommarstugan ???? Eller villon...
    Ja jag tycker att färger ser helt rätt ut och mörkblått till blit nog fantastiskt ute vid sjön/havet????
    Här har d också varit varmt idag men nu ikväll känns det underbart kanske ska ta enfotopromenad.
    Har ju fotat i fjällen nu i flera veckor (syns på min blogg) och det har varit helt fantastiskt.

    Ha d gott Benita.

    SvaraRadera
  2. Skrev en lång kommentar till dig som inte gick att publicera.....varför???
    Tyckte att du har ett jättefint sommarparadis eller villon... =)
    Och färgen låter helt ok.

    Vars har ni stugan ??????

    Ha d gott Benita.

    SvaraRadera
  3. Stugan finns vid Andra Sjön, som nog är havet ändå fastän det heter sjö. Massor med holmar här utanför och sandstrand med långgrunt vatten. Här är underbart och vi bor här från maj-september/oktober.

    SvaraRadera
  4. Jag granskar alla kommentarer innan dom publiceras så att jag inte skall missa någon! :)

    SvaraRadera
  5. Kan verkligen förstå att ni trivs där/Lis

    SvaraRadera
  6. Förstår att ni tar ledigt från målningen för det är ju väl varmt till och med för färgen!

    SvaraRadera
  7. Härligt det ser ut, klart målningen får vänta när en hel sjö hägrar :)

    SvaraRadera
  8. Fina bilder... och vilket fint hus!

    SvaraRadera
  9. Det blir säkert jättefint när det när klart.
    Ta det lugnt i värmen bara.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails