onsdag 26 maj 2010

Outdoor Wednesday #72

Outdoor Wednesday #72
This is the result of a woodpeckers work.

Jag har inte haft tid att uppdatera min blogg på länge pga av att jag har koncentrerat mig på mina studier och examensprov. Nu är proven äntligen över men nu håller jag på och ställer till examensfest för min yngsta son. Mycket jobb med att städa, tvätta fönster och baka. Jag är jättedålig på att baka och mycket misslyckas. Tårtorna och smörgåstårtorna är beställda från bageriet som tur är så dom kan ju inte misslyckas.

Min älskade lilla katt som är lite över ett halvt år har kommit hem igen efter att ha varit borta i 2 veckor. Jag hade nästan gett upp hoppet att jag skulle få se honom igen. Han var mycket mager och smutsig då han kom och trött. Han har nästan bara sovit och ätit sedan han kom hem, idag ville han ut en stund men inte länge. Vi har flyttat ut till sommarstugan nu och katten ska bo här hela sommaren han också.
Just nu har vi kallt och blåsigt, men i förra veckan hade vi jättefint väder med temperaturer som +29° i skuggan.

1 kommentar:

  1. Ja det var ett tag sen jag hörde något från din bloggvärld.
    Men d är klart att studierna tar sin tid och har du en student i familjen åxå då har du det du gör. Min mans brors jänta som gått i Nykarleby gymnasium tar åxå studenten nu, kanske dom är klasskamrater??? Hon är från Larsmo.
    Hoppas att ni får en trevlig sommar i er sommarstuga och det blir säkert finväder snart igen.
    Vi har åxå ett rigtigt pissväder här och kallt.

    Ha en fortsatt trevlig sommar.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails