tisdag 27 april 2010

Tisdagstema - Stress

Tisdagstema denna vecka är Stress.
Det temat passar bra in för jag känner mig mycket stressad nu. Igår satt jag ute i T-shirt och solade mig en stund under kaffepausen. Idag behöver jag åtminstone inte känna mig stressad över att inte hinna sitta ut i solen för här snöar det idag.

Skolan är stressig de här sista veckorna före sommarlovet. Känner mig stressad för det praktiska yrkesprovet jag måste ha på svenska, finska och engelska i början på maj, borde förbereda mig bättre. Är också stressad över förhandsuppgiften i ekonomitjänster som skall vara klar 18 maj och handlar om något som vi inte gått igenom än. Är också stressad över att det är så svårt att få någon information från skolan över sådant som jag undrar över. Jag vuxenstuderar företagsekonomi.

Något som också stressar mig är att min fotobok som jag väntat på i över 2 månader och kom igår var av jättedålig kvalitet. Jag gjorde en reklamation om den idag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails