söndag 14 februari 2010

Fototriss - Känsla

Veckans tema i Fototriss är Känsla. Att vara ute och köra med snöskotern på isen är en skön känsla, ibland är man rädd men för det mesta är det en behaglig känsla särskilt då vädret är soligt och vackert. Då vi var mitt ute på isen kom ett litet flygplan körandes ovanför oss. Jag vet inte vad piloten hade för känsla då han flög det lilla planet där ovanför oss, men min känsla då jag hade teleobjektivet i kameraväskan istället för på kameran just då berättar jag inte om. Att köra motorcross i snön tycker min son är en rolig och häftig känsla. Alla bilder är dagsfärska.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

11 kommentarer:

  1. Härligt soliga vinterbilder med en massa känsla i....

    Pst... snyggt namn du har, både jag och min mamma heter samma som dig!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den första bilden mest.

    SvaraRadera
  3. Härliga vinterbilder och jag gillar känslan i den första/Lis

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag du har haft, Benita och härliga foton du tagit.

    Kram Benita.

    SvaraRadera
  5. Fart och fläkt..den känslan får jag här..friska tag och mycket rosor på kinden...

    SvaraRadera
  6. Men va kul. Själv är jag född i Krombi. Världen är bra liten på nätet fast dom påstår att den är så stor.
    Ha en bra kväll Benita.

    SvaraRadera
  7. Snöskoter och motocross är dyra leksaker ;) men säkert härlig känsla. Har aldrig provat själv, så jag vill inte döma.
    Gillar bilden med motorcykeln, fart och fläkt.

    SvaraRadera
  8. Ett motortema i din triss. Jag kan tänka mig att det är en härlig känsla att fara fram i eller på de där fordonen:)

    SvaraRadera
  9. Får känslor av fart o fläkt med dina bilder.. aldrig kört eller åkt skoter, men det kan man ju inte här i Skåneland;-) Härliga bilder:-)

    SvaraRadera
  10. Detta var en rolig variation på temat..
    Den första bilden blir favoriten av dina bilder

    SvaraRadera
  11. Roligt att någon vågar visa även lite tuffare känsloupplevelser. Härlig blå himmel dessutom. :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails