söndag 2 augusti 2009

Så här ser det ut där jag är idag, del 4

Temat i Fototriss denna vecka är: Så här ser det ut där jag är idag, del 4.

Idag har jag varit på lantbruksmässan Farmari i Karleby, Finland. Mässområdet var över 20 hektar stort och 500 utställare och 80 000 besökare väntades till mässan. Här fanns massor med maskiner och djur.

Klicka på bilden, ses bäst förstorad.

Bland annat kossor och tjurar fanns utomhus och inomhus stötte jag på Finlands statsminister Matti Vanhanen som finns på min bonusbild nedan.



Andra bloggar om: , , , , , , ,

9 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder på korna :) Gillar dem verkligen!

    SvaraRadera
  2. Den andra bilden blir min favoritbild här hos dig idag.
    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad i kor..så jag blir lycklig av dina bilder..

    SvaraRadera
  4. Jag gillar kor!! Här blev min favorit den piercade killen till höger!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder du visar och det
    ser så rent och fint ut där i båsen för dom.

    strömma

    SvaraRadera
  6. Fina bilder på kreaturen. Sådana där lurviga highland cattle har lätt skräckinjagande horn, men de verkar vara rätt beskedliga.

    SvaraRadera
  7. Fin rumpa :) På kossan alltså!

    SvaraRadera
  8. Åååååhhhhh....de långhåriga kossorna är så söta! Barnbarnet och jag brukar ta oss en tur på järvafältet och hälsa på dem :)
    Tjingeling
    Monica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails