söndag 3 maj 2009

Så här ser det ut där jag är idag

Temat i Fototriss denna vecka är : Så här ser det ut där jag är idag.

Klicka på bilden, ses bäst förstorad.

För en vecka sedan var det is på sjön och snö lite här och där. Allt är så grått och trist nu innan det börjar grönska. Igår hade vi en underbar dag vid sommarstugan med sol och värme och spegelblankt hav och jag kunde ligga ute och sola mig. Idag är det igen kallt och det håller på och bli mulet. Den första bilden tog jag då jag kom hem idag och dom två andra på förmiddagen vid sommarstugan.

Andra bloggar om: , , , , ,

11 kommentarer:

  1. Härliga våriga bilder! Bild tre blir min favorit!

    SvaraRadera
  2. kisse är ute på äventyr ser jag :)

    SvaraRadera
  3. På dina bilder verkar iaf snö och is vara borta nu, härligt med vår. Läcker bild på katten i trädet :)

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar bild på kissekatten i trädet!
    Ha en skön kväll! Kramis

    SvaraRadera
  5. ja, det ser ut att vara lite längre norrut. Här är det katten som drar mest. :)

    SvaraRadera
  6. Tur att isen släppt nu. Så grönskan kan börja uppe hos er.

    SvaraRadera
  7. Hos dig är det vår. Du har en härlig tid att se fram emot med alla blommor och en härlig grönska. Vackra fotografier. /Amanda

    SvaraRadera
  8. Fina bilder med en misse på upptäcksfärd och härligt öppet hav, och sedan den jordiga rabatten med småuppstickare:)

    SvaraRadera
  9. Katten upp i det grönskande trädet, nu är det vår.

    Lite längtan ser jag hos dig i dina bilder det öppna havet och knopparna som vill upp.

    /Margareta G

    SvaraRadera
  10. Haha, här blir den första en solklar favorit! Härlig bild.

    SvaraRadera
  11. Fina bilder på temat.
    Den bästa bilden för mig blir katten i trädet.
    Kram ingrid

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails