söndag 15 mars 2009

Spegelbilder

Temat i fototriss denna vecka är spegelbilder.
Eftersom jag fortfarande har högra armen i gips och ej kan fotografera nu får det bli arkivbilder. Då jag gjorde mitt collage så tänkte jag bara på att temat var speglingar och därför la jag dit min bild av solnedgången. Den bilden är ju ingen spegelbild precis men solen speglar sig lite i havet i alla fall. Jag orkade inte sedan göra om allt och börja söka efter en ny spegelbild så det fick bli så här.
Klicka på bilden, ses bäst förstorad.

Andra bloggar om: , , , , ,

9 kommentarer:

  1. Fina bilder! Min favorit blir kyrkan, mäktigt att hela kyrkan speglas i vattnet.

    SvaraRadera
  2. Kyrkan är väldigt vacker!

    SvaraRadera
  3. Vacktra bilder oh en klockren tolkning. Första bilden får min röst. Lugnt oh fridfullt ser det ut på alla bilderna. Eva

    SvaraRadera
  4. favoriten blir kyrkan.. ett väldigt fint kort..
    ha en toppen dag.. kram

    SvaraRadera
  5. Bilden av kyrkan är verkligen vacker - den får min röst! :)

    Ha en fin söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Gillar din första bild med dubbelkyrkan. Ha det bra/Lis

    SvaraRadera
  7. Vädigt vacker bild på kyrkan och hur den speglar sig! Det blir min favorit här hos dig!
    Ha en skön eftermiddag! Kramis

    SvaraRadera
  8. Ja, jag kan inte annat än hålla med de föregående. Fotot med kyrkan är helt fantastiskt. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails