fredag 23 januari 2009

Utmärkelse

Min blogg har fått en fin utmärkelse från Trivagos blogg . Tack, tack.

Reglerna för utmärkelsen är följande:
Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
Länka till personen som utmärkelsen kom från.
Nominera minst fem andra bloggar.
Länka till dessa bloggar i din blogg.
Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Jag tycker det är jättesvårt att välja ut fem bloggar för det är många som redan fått denna utmärkelse. Av någon konstig anledning läser jag många bloggar som inte alls är värt denna utmärkelse och till dom vill jag inte ge detta.

Här är mina nomineringar:
Var dag ett äventyr "för mycket vackra bilder"
Ulrica Tänker Högt "för mycket vackra bilder"
Sandra in China "för vackra bilder och intressant läsning om Kina"
Znogges album "för mycket vackra bilder"
Avsändare Margareta "för mycket vackra bilder"



Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket för utmärkelsen! Jag blev jättesmickrad.
    Hälsningar från Sandra in China

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du, jag tar tacksamt emot din utmärkelse och ska fundera på vilka jag ska sända den till i min tur.

    Det är fantastiskt rolgt att bli uppmärksammad.

    SvaraRadera
  3. Tack så väldigt mycket! Vad glad jag blir - det är en uppmuntran till att visa fler bilder.

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du! Jag blev faktiskt väldigt glad för visst är det roligt att ens bilder uppskattas!
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails