tisdag 6 januari 2009

Nu är jag i Hua Hin

Nu har första dygnet gått här i Thailand. Idag har jag simmat i havet, det är ett måste för mig att redan första dagen ta mig ett dopp i havet. Vi har promenerat ganska mycket och så har vi ätit god thaimat. I morgon tänker jag ta thai-massage, ryggen är sjuk efter den långa resan. Manikyr och pedikyr är också nåt jag vill ha i morgon bara jag hinner. Hotellet är helt ok, rummet är snyggt och fräscht men ganska litet och ganska litet poolområdet där det är skugga nästan hela dagen. Men som tur är så trivs jag ju bäst vid stranden.
Nedan en bild från stranden i Hua Hin.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

  1. åhh! ikke lite misunnelig her jeg sitter.. *hihi*

    flyreisen gikk bra?

    SvaraRadera
  2. Flygresan gick bra förutom att det var trångt i planet. Bussresan från Bangkok till Hua Hin var jobbig, jag fick så sjuk rygg.

    Idag har vi varit på stranden hela dagen.

    SvaraRadera
  3. Det ser härligt ut! Du ska se med lite skön massage så blir ryggen snart som ny igen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails