lördag 3 januari 2009

I morgon åker jag till Thailand

I morgon kväll åker jag och min man till Bangkok med flyg och fortsätter sedan därifrån till Hua Hin. Det är första gången jag besöker Hua Hin och det skall bli intressant med ett nytt ställe. Jag har tidigare varit till Phuket och bott på Karon Beach både -07 och -08. Resan bokade jag på julannandag, det blev alltså en sistaminuten resa i år. Det skall bli så skönt med semester, sol och värme. På resan har jag med mig boken Vingklippt som jag då skall läsa, jag fick boken redan före jul men har inte hunnit läsa den än.

Nedan en bild från Karon Beach.


Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

5 kommentarer:

  1. åhh! Vil også tilbake til Thailand!

    Hvor lenge skal du være borte?

    er ikke lite misunnelig her jeg sitter med pledd rundt meg.. akkurat vært ute med hundene, og det er kjempekaldt ute.. brr...

    ha en flott reise, så gleder jeg meg til å lese om dine opplevelser når du kommer hjem igjen! Eller kanskje du får oppdatert oss mens du slapper av i Thailand

    mvh LindaM

    SvaraRadera
  2. --> Linda
    Tack. Vi kommer hem 20.1 så vi har 15 dagar där.
    Jag kommer att ha en laptop med mig och det står att det finns tillgång till internet på rummet, men det vet man ju inte om det stämmer förrän man är där....

    SvaraRadera
  3. Låter skönt,,Jag och min sambo åker till Bangkok 21/1 och vidare till Phuket 24/1,åter Bangkok 16/2,hem igen 18/2.
    Mvh/Kenneth

    SvaraRadera
  4. Ha en fin reise ned til Thailand! Skulle gjerne blitt med..! Frister ikke å gå ut.. det er -17 ute..

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får 2 toppensköna veckor!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails